Web Content Viewer
ActionsПомощен контактен център
С цел да подпомогне потребителите при използването на електронни административни услуги е създаден Помощен контактен център, към който гражданите, бизнесът и администрациите могат да се обърнат по всички въпроси свързани с информационни системи, чрез които администрациите предоставят електронни услуги на гражданите и бизнеса и вътрешно административни услуги.
Свържете се с нас на единен телефонен номер за цялата страна 0700 20 341, всеки работен ден от 9:00 до 17:30 ч.
- За разговори от фиксираната мрежа - на цената на един градски разговор за цялата страна, съгласно абонаментния Ви план;
- За разговори от мрежата на мобилни оператори се заплаща цената на разговора в зависимост от абонаментния план.
Може да се свързвате с Помощния контактен център и на електронната поща на центъра, на адрес help@e-gov.bg.
На посочения телефон може да получите консултация по въпроси, свързани със:
- Средата за електронен обмен на съобщения (СЕОС);
- Системата за сигурно електронно връчване (ССЕВ);
- Системата за електронни форми (еФорми).
- Средата за междурегистров обмен на данни (RegiX);
- Единния портал за достъп до електронни административни услуги (https://egov.bg);
- Система за електронна автентикация (е-Автентикация);
- Средата за електронни плащания (е-Плащане).
Информация за безплатен облачен или мобилен квалифициран електронен подпис (КЕП) може да получите на следните адреси: https://my.b-trust.bg и https://portal.evrotrust.com.
За всички останали въпроси използвайте електронната поща на Помощния контактен център - help@e-gov.bg.
Последна актуализация: 11.01.2024
- ${title}${badge}